« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Primjer prilagodbe metoda rada i aktivnosti za učenike s teškoćama. Tema : U gradu. In der Stadt.-6. razred.Učenici će moći nabrojati nazive ustanova, trgovina te će moći reći gdje kupuju proizvode koje često koriste te gdje provode određene aktivnosti. Uz pomoć interaktivne slike , kartica s rečenicama/slikama i izgovorom, interaktivnog kviza kojeg je izradila učiteljica: Tko želi biti milijunaš? Wer wird Millionär? učenici će prema govornom modelu nakon nekoliko ponavljanja moći ostvariti ishod:
OŠ (2) NJ A.6.2.
Učenik naglas čita kratke i vrlo jednostavne tekstove.
OŠ (2) NJ A.6.3.
Učenik proizvodi vrlo kratke i vrlo jednostavne govorne tekstove.
OŠ (2) NJ B.6.3.
Učenik reagira otvoreno i s interesom na strane i nerazumljive sadržaje, ponašanja i situacije.
ikt A.3.2.
Učenik se samostalno koristi raznim uređajima i programima.
uku B.3.1.
1. Planiranje
Uz povremenu podršku učenik samostalno određuje ciljeve učenja, odabire strategije učenja i planira učenje.
Link na interaktivnu sliku sa zadacima:
https://www.thinglink.com/scene/1326107168004374530
Link na kviz Wer wird Millionär?/Tko želi biti milijunaš?:
http://www.superteachertools.us/millionaire/millionaire.php?gamefile=175630